اخبار و اطلاعیه ها

گزارش ویدیویی: برگزاری نمایشگاه کفش و چرم یک حرکت جهادی و بسیجی است

 

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش و چرم و صنایع وابسته و نهمین دوره از نمایشگاه امپکس در تاریخ ۹ الی ۱۲ بهمن ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.
رسول شجری، رئیس اتحادیه صنف کفاشان دست‌دوز تهران و رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه امپکس در گفت و گو با مجله اخبار صنعت چرم و کفش گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه امپکس ورود تکنولوژی و فناوری‌های روز در زمینه مدلسازی، ماشین‌آلات، طراحی و مواد اولیه به صنعت و ایجاد تحول است.
صنعت کفش در دوران کرونا صدمات بسیاری را متحمل شد و زمان فروش و تولید را از دست داد. ما با برگزاری نمایشگاه که یک حرکت جهادی و بسیجی است می‌توانیم در راستای پیام مقام معظم رهبری در سال جهش تولید، تحولی را در صنعت ایجاد کنیم‌.
رسول شجری افزود: از تمام اتحادیه‌های سراسر کشور و واحدهای تولیدی دعوت می‌کنیم تا با همراهی و همت عالی برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه امپکس به ما یاری برسانند.
لازم به ذکر است اتحادیه تمام تلاش خود را برای برپایی نمایشگاه خواهد کرد و اگر مصوبه جدیدی از ستاد ملی کرونا جهت تعطیلی اصناف ابلاغ شود به شدت مخالفت خواهد کرد چرا که تعطیلی تولید به مانند مرگ خاموش در صنعت است است.
منبع: اخبار صنعت